Snijden op maat

zaterdag 20 september 2014

team dag

Vandaag is het zover mijn eerste teamdag best spannend. Toch de meeste meiden heb ik al eens ontmoet, maar eentje nog nooit. Ik heb wat mooie creaties gemaakt ter inspiratie en natuurlijk hoort er een cadeau bij een teamdag.

Ik heb besloten dat iedereen in mijn team dit bord krijgt.



Elke keer als ze een bepaald doel halen of een bepaalde promotie krijgen ze van mij een sticker met daarop de datum en die kan onder het bord worden bijgeplakt. Ja en als je dan dit bedenkt en je hebt al 5 meiden in je team dan moet je ineens een inhaalslag maken.  


Het klopt ik heb 6 borden gemaakt. Dit omdat een van mijn downlines het met met zijn twee├źn doen. Ik vond dat deze persoonlijke assistent ook recht had op een bord

gr corinne



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen