Treasure blog hop


Welkom op de bloghop die georganiseerd wordt door het Treasure team van Stampin’ Up! Demonstratrices. Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! autumn/winter catalogus 2014. Als het goed is kom je hier via het blog van Jolanda van Egmond


Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop start op het blog van  Sylvia Verhulst-Batenburg, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog. Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen!
Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.


Met mijn horeca achtergrond heb ik gekozen om een mooie tafeldecoratie te maken. Okey het is nog lang geen kerstmis en over het menu hebben de meesten en ik zeker nog niet nagedacht. Maar ik wilde laten zien hoe je van begin tot eind met een lijn/thema kan werken. Je kunt dus je kerstkaarten/uitnodigingen met de zelfde materialen/stempelset maken om er een geheel van te maken.






Ik heb gekozen voor de stempelset white christmas in combinatie met de kleuren craft/cherry cobbler/ old olive en early expresso. Ik heb de afbeeldingen eenvoudig ingekleurd met de blendingpen.

Ga nu verder naar het blog van Jose Hoogeveen






Rest mij een ieder een inspirerende zaterdag te wensen.









Reacties

  1. Wat een leuk idee om juist helemaal voor een andere creatie te gaan. Erg luk om te zien dat je dit ook kan gebruiken voor je tafel aankleding. Was ik nog niet op gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wow!!! Echt geweldig!! Superleuk als ik weer eens een etentje organiseer! SU-per bedankt voor het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuk workshop-idee! Gezellig! Dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Weer eens wat anders dan een kaartje of doosje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf idee! Heel leuk. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten