convention avontuur

Nog 2 nachtjes slapen dan is het zover dan ga ik aan mijn grote Stampin Up avontuur beginnen. Voor het eerst ga ik deelnemen aan de europese confention van Stampin Up. Ik heb echt totaal geen idee wat mij te wachten staat, alleen wel een vermoeden dat het heel overweldigend en inspirerend zal zijn.

Ik ben al druk bezig met de voorbereidingen, want ja ik ga op reis, er blijft er een thuis en er gaat er een half mee. Dus als mama moet je zorgen dat alle partijen tevreden zijn. Her en der in huis beginnen zich stapeltjes te vormen met dingen die mee moeten.

Ach deze voorpret is ook leuk al is er dan weinig tijd voor veel creativiteit. Deze kaarten heb ik enige tijd geleden gemaakt en laat ze toch nog even zien



Na de conventie kan ik gelijk weer aan de bak want dan heb ik mijn eigen winkeltje bij de cooop. Onze locale super stelt aan hobbisten 3 weken een tafel ter beschikking om hun creativiteit te tonen en hun waar te verkopen. Erg leuk maar het is wel een rollercoaster op deze manier. 

Ik ga nu snel weer verder want vanochtend is mijn computer ochtentje om nog wat laatste dingen te regelen en te plannen

fijne dag allemaal

gr corinne

Reacties