Snijden op maat

maandag 27 oktober 2014

de toekomst!!!

Er is nu ruim een week voorbij dat ik uit Brussel ben terug gekomen. Het was een geweldige ervaring. Voor ik naar Brussel ging riep ik dit moet ik een keer hebben meegemaakt. Nu ik heb het meegemaakt en ik moet zeggen het was echt Super.

Vele die mijn facebook pagina of mij persoonlijk volgen hebben genoeg sfeer foto’s voorbij zien komen om een indruk te krijgen hoe het was. Daar zit je in een roes van gezelligheid hysterie, vriendschappen, en lol. Maar eenmaal terug op aarde en als de vermoeidheid is weg geslapen dan realiseer je pas hoe waardevol het is geweest.

Op Creatief gebied was er echt voldoende inspiratie maar die inspiratie krijgt pas een duidelijk plekje als je ook overige informatie gaat verwerken. Afgelopen week heb ik veel nagedacht over waar ik heen wil en belangrijker hoe ik het wil realiseren. Ik heb een plan gemaakt en heb voor mijzelf doelen gesteld. Niet te hoge doelen maar in mijn ogen realiseerbare doelen.  Nu is aan mij om dat  te gaan realiseren.

Belangrijk is hierbij dit:





De rest het blijft nog even een verassing maar snel komt er meer informatie en ontdekt iedereen vanzelf de weg die ik ben ingeslagen.



Gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen