Snijden op maat

donderdag 2 oktober 2014

favorieten

Iedereen heeft ze wel bepaalde producten bepaalde kleuren die tot je favorieten behoren. Ik denk dat deze kaart het allemaal zegt wat mijn favorieten zijn op dit moment


Toen vorig jaar de set Gorgeous Grunge uitkwam wist ik gelijk die moet ik hebben. Ja en dan zal je het net zien, niet leverbaar in clear. Eenmaal in mijn hoofd kwam hij er niet uit en is dan ook een van de weinige sets die ik heb op hout. Want ja ik moest hem hebben. In onze vorige catalogus stond ook een hele mooie veren set alleen het jammere was dat er geen stans bij was. Toen deze ook uit kwam heeft het niet lang geduurd voordat ik hem besteld had. Hij is voor veel gelegenheden te gebruiken en doordat de veren uitgestansd kunnen worden is hij helemaal perfect.
Ook de prijs van de set is gewoon leuk 4 verschillende veren die uit te stanzen zijn met 2 maten stanzen. De complete set met stans kost maar 23,50 en biedt gewoon heel veel mogelijkheden

Ik hou van warme kleuren zeker in deze tijd van het jaar. De nieuwe Paars blackberry bliss bij de incolors is precies dat gene wat ik mooi vindt. Dit keer heb ik hem gecombineerd met  crumbcake maar met basic grey vind ik hem ook fantastisch. Tot het einde van deze week zijn de inktpads bij stampin up in de aanbieding. 15% korting. Dus wil je collectie aanvullen sla nu je slag. Je kunt mij altijd mailen op Studiogrutsk@hotmail.com

fijne dag nog 

gr corinne





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen