Snijden op maat

woensdag 29 oktober 2014

Gereedschap!!!! doosjes

Een ding wat we op de convention hebben geleerd is dat vrouwen net al mannen gereedschap nodig hebben. Ook wij kunnen niet zonder. Ook wij hebben het nodig om dingen te creƫren en te maken. Stampin Up heeft heeel leuk gereedschap waar van alles mee gemaakt kan worden. Tuurlijk kennen we allemaal de ponsen en de mesjes etc. Maar we hebben sinds kort ook een heel leuk bord in het assortiment om doosjes mee te maken.

Dit laatste bord is harstikke leuk en super simpel in gebruik. Binnenkort plaats ik een filmpje met een uitleg maar voor nu doen we het met een 1-2-3 tje

je hebt nodig

Stap 1

3 vellen papier van 30x30 en je gereedschap



stap 2
na 10 minuten klussen is dit het eindresultaat. Nee je hebt geen lijm nodig !!!! alleen een schaar en linaal voor de maten


stap 3 optioneel



Ik heb er uiteindelijk een klein labeltje aangehangen. Het grootste doosje is 10 bij 10 cm. Zo kun je toch op ieder feestje binnen komen lopen.

Wil je nu kennis maken met dit gereedschap plan dan een gezellige avond met vriendinnen. De kosten zijn 5 euro per persoon en iedereen gaat met een leuk versierd doosje naar huis. Voor jouw als gastvrouw is de workshop gratis!!!!

Denk je nu ik heb geen workshop nodig en ik kan dit ook wel. Het bord kost 22,95 (exl verzendkosten) en is via mij te te bestellen

Voor meer informatie  mail of bel even

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen