Snijden op maat

zaterdag 18 oktober 2014

swap story continued

Ik had zo iets ruim 60 hollandse figuren en 2 pakken klei ik wil wat anders. Maar tuurlijk weer wat typisch hollands. De maand oktober is de maand van de bloembollen dus ik een aantal zakken tulpen gekocht en daar moest een leuk doosje om. Dit doosje heb ik al vaker gemaakt en vindt ik gewoon erg leuk. Het mooie is je hebt eigenlijk geen lijm nodig om hem in elkaar te zetten



Opnieuw heb ik de set daydream medaillions gebruikt. Alleen dit keer de kleinere medaillion en deze gestempeld op vellum. labeltje er aan en klaar. 
hier is een filmpje met de uitleg van dit doosje

http://stempelmanie.blogspot.nl/2013/09/pyramiden-box-video-tutorial.html


Ik heb het patroon iets groter gemaakt dan in het filmpje. De breedte van het papier is altijd gelijk met de vouwlijnen. Of te wel als je papier 3 inch breed is ril je hem ook op 3 inch



gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen