Snijden op maat

vrijdag 17 oktober 2014

swaps

Swaps ach voor dat ik aan su begon had ik er van gehoord maar nooit echt actief bij geweest. Het betekend letterlijk het ruilen van kleine cadeautjes/inspiratie. Bij stampin Up is het een echte traditie. Ga je naar een evement dan is het zeer gebruikelijk om swaps te maken. Ik wil altijd zo orgineel mogelijk uit te hoek komen en heb daarom gekozen voor een oer hollandse variant. Het is per slot de internationale conferentie. Menig uurtje op het internet heb ik gezocht en op een X moment had ik wat leuks gevonden. Echte hollandse fondant mallen. maar hoe kan ik daar nu een SU draai aan geven.

Al snel kwam ik samen met mijn Su collegaatje Sieni op het idee om een oerhollands tegeltje te maken. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de stempelset daydream medaillions.



Ik ben zeer tevreden over het resultaat en vond het leuk om te doen. Ik ben erg benieuwd waar mijn mandje gevuld wordt. Maar ik heb nog een swap morgen meer informatie daarover.

Op mijn facebook zal ik proberen dagelijks een klein verslagje foto impressie te schrijven van mijn conventie ervaringen

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen