workshop ingepakt

Met de klok van het weekend een uur achteruit gegaan is de wintertijd weer begonnen. Maar dat betekend ook vaak periode van cadeautjes en kleine attenties.



Ik heb mijn jaren geleden voorgenomen ik maak de verpakking en koop de inhoud. Nu zeggen heel veel mensen ik ben lang niet zo creatief als jij. Maar ik verzeker je dit doosje en tasje kan iedereen maken.!! Wat is er leuk om ergens binnen te komen met een mooi doosje. Dan maakt het eigenlijk niet uit wat er inzit. het is al een feestje om te krijgen



Het leuke van dit tasje is dat er plastic in zit aan de binnenkant waardoor je er ook heel gemakkelijk chocolade / cake / koekjes in kan doen zonder dat de verpakking door het vet niet mooi word.


Lijkt het je leuk om met een aantal vriendinnen tijdens een gezellige avond deze leuke cadeautjes te maken. dat kan. De kosten zijn 5 euro per persoon en is het bij jouw thuis dan is het voor jouw gratis. Neem gewoon even contact met mij op voor meer informatie studiogrutsk@hotmail.com
Ik laat jullie graag zien wat allemaal kan want er is nog veel meer mogelijk!!!!

gr corinne



Reacties