birthday wishes

Tijdens de convention in Brussel heb ik voor het eerst gewerkt met de stempelset Hello darling.
Wat een leuke veelzijdige set. Deze set heeft mij ook geïnspireerd tot het maken van deze verjaardagskaart voor een van mijn downlines



Ik heb de grote bloemen uit de stempelset eerst gestempeld met versamark op het cardstock. Daarna heb ik er witte embossingpoeder over heen gestrooid en deze verhit. De versamark in combinatie  zorgt er voor dat die plekken die je hebt gestempeld voorzien worden van een structuur. Jammer dat het geen voel blog is want anders had je de kaart wel even mogen aanraken. Ik heb gekozen voor witte embossingpoeder maar het is ook in andere kleuren verkrijgbaar.

De gebruikte materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog

voor meer informatie of het bestellen van de stampin up materialen kun je altijd contact met mij opnemen
 creatieve groeten Corinne Oosterhoff

Reacties