Snijden op maat

donderdag 6 november 2014

een nieuwe baan

Van de week kwam de buurvrouw naar mij toe. Want ze zocht een hele specifieke kaart en die had de coop niet. Tuurlijk kan ik die maken en volgende keer kom je eerst hier kijken voor je naar de coop gaat was de voorwaarde waarop ik de kaart ging maken.


Het moest een mannenkaart worden voor een nieuwe baan.




De stropdas is gemaakt met behulp van orgima techniek. Wil nu ook zo'n kaart maken hier staat een werkbeschrijivng:

http://craftysteals.blogspot.nl/2011/05/sunday-school-tie-card-for-fathers-day.html


Ik heb hiervoor de volgende materialen gebruikt
Built for Free Using: My Stampin Blog




voor meer informatie of bestellen van de gebruikte materialen kun je altijd contact met mij opnemen

gr corinne




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen