Snijden op maat

dinsdag 4 november 2014

Geen lijm doosje


Een tweetal weken geleden had ik een workshop en gisteren mocht ik de bestelling afleveren. Vaak doe ik bij de bestelling een leuk kaartje of in dit geval een doosje. Tijdens mijn uitje in Brussel had ik best veel swaps gekregen. Het doel van swaps is inspiratie op doen voor eventueel toekomstige projecten. Nu dit doosje was dus ook een van mijn swaps. Dus ja het heeft mij geinspireerd




Het leuke van dit doosje er word totaal geen lijm gebruikt !! Het lintje zorgt ervoor dat het doosje dichtblijft. Wat zit er in het doosje ja voor mij een weet en voor jullie een verrassing.

Het doosje is heel simpel zelf te maken Hier is een template

Het formaat dat mag je zelf bepalen. het maakt namelijk niet zoveel uit. Ik heb stroken gesneden van 7 cm breed bij 21 cm. maar je kunt ook een strook nemen van 10,5x29. cm. De basis van het doosje blijft het zelfde dubbelvouwen van het papier en de dan de punten tekenen. 

Ik heb gebruik gemaakt van de kleuren crumbcake en blackberry bliss van stampin up en de stempelset Hello darling. Wil je meer informatie hierover of ook een leuke attentie ontvangen bij je bestelling neem dan even contact met mij op voor meer informatie 

gr  corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen