Snijden op maat

woensdag 12 november 2014

het duurt even maar.....

Dan heb je ook wat. Met deze kaarten ben ik gestart tijdens mijn meeting in Brussel. Ik had een extra workshop geboekt waar we een kaarten doos hebben gemaakt. Echter er kwam op dat moment weinig uit mijn handen dus af was het totaal niet.

De doos is van brussel naar nieuwehorne verhuist.De kaarten zijn van beneden naar boven en weer naar beneden gegaan, maar uiteindeindelijk heb ik er vandaag mijn eigen draai aan gegeven.





De basis kaart is 3x het zelfde maar de text heeft hem persoonlijk gemaakt voor de ontvanger. De grote bloem uit de hello darling set heb ik eerst met crisp cantaloupe inkt op crisp cantaloupe gestempeld. Dit geeft net dat donkere effect (okey dit had ik in brussel al gedaan). Ook op de witte strook is opnieuw crisp cantaloup gestempeld in combinatie met pear piazz

Voor meer informatie over de gebruikte materialen zie de slide show hieronder
Built for Free Using: My Stampin Blog




Wil je nu de materialen bestellen kun je mij altijd mailen, ook voor een workshop kun je contact opnemen
gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen