Snijden op maat

dinsdag 11 november 2014

simpel kerstkaartje

Ik ben een aantal jaren geleden gestopt met het versturen van kerstkaarten en dat als kaartenmaakster. Wat ik vooral heel erg vind is X keer dezelfde kaarten maken. Toch als stampin up demonstratrice moet ik wat kerstkaarten maken vind ik zelf. Het leukste vind ik een stempelset die op eenvoudige manier heel verschillende kaarten kan maken.

Nu gisteren is dat mij goed gelukt en dit is het resultaat


Ik heb gewerkt met voor mij echte kerstkleuren rood en groen. het belletje en het touwtje maken deze simpele kaart helemaal af. Hieronder vind je een overzicht met de door mij gebruikte materialen


Built for Free Using: My Stampin Blog
heb je nog vragen over de gebruikte materialen stuur mij een mailtje en dan help ik je graag op weg

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen