Snijden op maat

donderdag 27 november 2014

swap Su bijeenkomst in wolvega

Vanavond is het zover de Stampin Up bijeenkomst in wolvega. Eindelijk een bijeenkomst bij mij om de hoek. vaak is het in het midden of zuiden van het land en moet ik toch een aardig stukje rijden. Nu is het maar een kwartiertje. Heerlijk. Standaard bij dit soort bijeenkomsten is swappen. Ik vind het lastig om altijd weer wat orgineels te bedenken. Ik ben niet zo van de kerstkaarten, maar wat ik wel erg leuk vind is de broek van de kerstman. Mijn moeder heeft hem in haar boom hangen als ornament en ik vind hem echt super. Toen ik van de week op een vroege ochtend een rondje printrest deed op zoek naar idee├źn kwam ik er een tegen en wist dat dit mijn swap ging worden.


Ja en dan moet er nog wat in. Ik wilde het echt kerstig laten zijn maar ja vind nu maar eens kerstkransje in de winkel. Pepernoten kunnen we in augustus al in de winkel vinden maar kerstkransje nu ik heb ze nog niet gevonden. Gelukkig heb ik wat groothandel connecties.

Eigenlijk is het maken van dit broekje heel simpel. 
Je hebt een papier nodig van 10,5 x 29.  Vervolgens ril je de korte kant op 3 cm en de lange zijde op 5-14-19-28.  dit is dus je doosje en daarmee je benen. Ik heb van stroken van 1 cm de bretels gemaakt en de riem is 1,5 cm.  Het bontkraagje onderin is ook 1,5 cm wit en deze heb ik even door een embossing folder heel gehaald





Built for Free Using: My Stampin Blog
ben benieuwd wat voor ruilcadeautjes ik allemaal terug krijg creatieve dag gr corinne

1 opmerking: