Snijden op maat

donderdag 13 november 2014

van delfstblauw tegeltje tot kerstkrans

De stempelset daydream Medaillions heb ik gekocht omdat je er zulke leuke delfstblauwe tegeltjes mee kon maken. Deze had ik namelijk als swap voor de conferentie in brussel. Van de week zag ik op internet ineens het idee om van deze zelfde stempelset een kerstkrans te maken. Dus stempel van de plank Garden Green uit het stempelrek en wat glitter en dit is het resultaat



Ik vind het super wanneer je met een set out of de box kan denken en er meer mee kan maken dan je eigenlijk voor ogen hebt.  Hier onder vind je een overzicht van de doormij gebruikte materialen



Built for Free Using: My Stampin Blog
wil je producten bestellen of wil je meer informatie kun je altijd contact met mij openemen, creatieve groeten Corinne Oosterhoff

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen