Snijden op maat

zondag 10 januari 2016

even terug op het oude honk

Mijn website is uit de lucht hoe en waarom weet ik niet, maar ik heb geen zin om mij er nu even in te verdiepen (liever aan het spelen met de nieuwe stempels), daarom maar terug naar het oude vertrouwde honk. blogger.

Een aantal weken geleden zag ik een kaart van Brian King voorbij komen. Ik hou van zijn simpele kleurrijke stijl. Ik moest en zou toen de set Bear Hugs hebben. Duurde even voordat ik hem compleet had want de stanzen hadden wat moeite om mijn voordeur te bereiken.  Maar ze zijn in huis.

Vandaag is zo'n heerlijke zondag. Mannen zitten tv te kijken en ik heb de keukentafel in beslag genomen en ben aan de knutsel gegaan.



Ik hoop dat ik de komende tijd weer wat meer tijd heb om creatief bezig te zijn. Mijn tijdelijke baan zit er binnenkort op en iets nieuws is nog niet direct. We gaan het zien

gr corinne



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen