niet leuk

of een icoontje wat er op lijkt is er gisteren op facebook bij gekomen, in plaats van de like knop.

vorige week moest ik een kaart maken die niet leuk zijn om te maken. Vaak zijn het ook de enigste kaarten die ik nog steeds koop. Ik krijg het soms niet uit mijn handen, maar ik vind het wel heel belangrijk om ze te versturen. condoleance kaarten. Het een manier om mensen te laten weten dat je aan ze denkt en met ze mee leeft.

De set balloon celebration staat eigenlijk helemaal in het teken van feest door alle ballonnen en woorden, maar toch bij een tweede blik zie je ook dat je er dus ook zo'n prachtige uitblaas bloem mee kan maken.



Door de kaart in een kleur te maken straalt hij veel rust uit. 

Dus deze set is echt multifunctioneel en zeker een aanvulling op je collectie. 

iedereen een creatieve dag

gr corinne

Reacties

  1. Ik vind het ook altijd moeilijke kaarten om te maken. Jouw kaart is erg mooi geworden. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten