Snijden op maat

maandag 1 februari 2016

Project life Home office

Ja en dan zit het er op. Mijn tijdelijke baan is voorbij en dat betekend dat ik weer tijd heb om creatief bezig te zijn.  Er lopen nog wat dingen en hopelijk komt er een baan uit voor, maar voor nu heb ik tot doel gesteld om mijn vakantie album af te maken.

Ik hou erg van Project life. Foto's in hoezen steken  en zo heb je op een relatief eenvoudige manier met toch wat creativiteit een prachtig album. Hopelijk komen er de komende tijd een aantal  pagina's voorbij

In stampin up land zijn we weer volop bezig met de komende On Stage. Dit is een wereld wijde bijeenkomsten op verschillende plaatsen waar demonstratrices bij elkaar komen. Ik had de mogelijkheid om in Salt Lake city bij deze bijeenkomst te zijn tijdens onze vakantie.

Vandaag had ik gewoon zin om met die foto's aan de gang te gaan



Alle producten die ik gebruikt heb zijn natuurlijk van stampin up

word vervolgd

gr corinne


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen