voorraadje kaarten

Een aantal weken geleden las ik op facebook het idee van Shannon West om weer gewoon ouderwets kaarten te gaan versturen. Zelf ben ik iemand die graag kaartjes verstuurd. Toch veel leuker dan alleen een felicatie via facebook. 

Ik heb al een aardige lijst van mensen die ik een kaartje ga sturen. Maar dat betekend ook dat de voorraad weer aangevuld moet worden. Maandag zag ik een leuke kleuren challenge voorbij komen bij het Global Design Project . 

Deze heb ik gebruikt voor dit kaartje 


In dit kaartje zijn de kleuren Melon Mambo Bermuda Bay en Wisteria Wonder gebruikt.  

Wil jij ook een verjaardagskaartje ontvangen laat het mij dan even weten dan zet ik je op mijn lijst

Groetjes Corinne

Reacties

  1. Thank goodness for punches! I love all the donuts but imagine cutting them all out by hand, lol. Such a great treatment of the colour combination this week Corinne. Thanks for playing at Global Design Project with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corinne, this is such a fun card, but now I am hungry for iced doughnuts...LOL! Thanks for joining us for this week's color challenge at Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten