perfect weer

Vandaag mag dan officieel de lente begonnen zijn maar als ik naar buiten kijk kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat het perfect knutsel weer is. Het duurde vandaag ook niet lang of mijn complete keukentafel is omgetoverd in heen grote hoop met frutsels en knutsels. Er staan deze week weer een paar verjaardagen in de agenda dus tijd om een paar kaartjes te maken.

Ik heb 3 kaarten gemaakt waarvan de basis eigenlijk van alle drie hetzelfde is. De mini treathbag die.
Eigenlijk gebruik ik hem veel te weinig want is hij best wel heel leuk.

Deze kaart heb ik voor een collega gemaakt.


Aan de binnenkant heb ik een afbeelding gestempeld die precies past bij de plek waar wij nu werken. 
Kan je raden waar?



De leeuw is gemaakt met de set playful pals. Hij stond al een tijdje hoog op mijn wensenlijstje maar met het krijgen van mijn eerste salaris heb ik de knoop door gehakt en deze leuke set gekocht. Hij is best wel veelzijdig, maar vooral de resultaten zijn gewoon grappig

nog een fijn en creatief weekend

gr corinne

Reacties