de doos

De doos dat is waar het de afgelopen weken om draaide. Eind februari kregen we een mailtje van stampin up dat we konden meedoen met het maken van voorbeelden voor het onstage evenement in Amsterdam.

Echt de laatste middag heb ik voorbeelden gefotografeerd en geupload. Ik was veel te druk met mijn nieuwe job. Maar goed, nooit meer over nagedacht en 2 weken later zat ik te stuiteren achter mijn computer op mijn werk want ik was uitgekozen!!!!! yeah

Er zou een doos uit amerika komen met de nieuwe incolors en of ik wat voorbeelden wilde maken. Net voor de pasen arriveerde de doos. Dus een 2-3 weken om voorbeelden te maken.

Afgelopen vrijdag mocht ik op reis met mijn voorbeelden naar amsterdam om op te bouwen voor de bijeenkomst


Samen met collega hadden we veel voorbeelden gemaakt



deze moesten over de display borden verdeeld worden


Toch leuk als je naam zo op het bord prijkt.



Ik ga vandaag een aantal blog berichtjes schrijven met alles wat ik gezien en gemaakt heb de afgelopen weken. voor nu moeten jullie het even doen met dit want de techniek laat mij even in de steek

gr corinne



Reacties