Snijden op maat

zondag 24 april 2016

Geen Corinne Set

Ja en dan zit er in je doos een set waar je heel veel moeite mee hebt. Ik zal heel eerlijk zijn ik zal een set als deze nooit zelf kopen. Hij is mooi maar het is gewoon zoals sommige mensen zouden zeggen geen Corinne Set.

Ieder heeft zijn eigen stijl zijn eigen smaak en de dingen die ze mooi vinden. Dat heb ik ook en gelukkig heeft SU zo'n breed assortiment dat er eigenlijk voor een ieder wat wils is. Maar ik kreeg dus een set in mijn doos uit amerika waar ik echt 3x achter mijn oor moest krabben om te weten wat ik mee moest ging doen.

Dit is uiteindelijk het resultaat.




Op zich zijn de voorbeelden goed geslaagd!!!

Voor nu ga ik lekker aan de gang met sets die wel echt mijn ding zijn. Fijne dag allemaal

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen