Planner het begin

Enige maanden geleden heb ik een prachtig roze planner gekocht van carpe diem, want ik wilde graag papier. In tegenstelling tot mijn man heb ik graag alles op papier.

Toch kon ik het de afgelopen maanden niet vinden. ik ben er in gaan doodle ik heb er wat foto's ingeplakt maar toch het was het niet.

Ik kocht een planner kit van scrapdelight  ja prachtige dingen maar dan. hoe nu verder. Mooie papiertjes leuke stickertjes en dan.

Ja en dan ga je kijken op pinterest en internet. Uiteindelijk kwam ik op het blog van  strange en charmed. Na het kijken naar wat filmpjes en ook van andere blogs ben ik op een rij gaan zetten wat ik met mijn agenda wilde.

Voor mij zijn een aantal zaken belangrijk

- dagelijkse zaken
werk afspraken to do

- studiogrutsk
planning blogberichten creatieve idee├źn doelen

- boodschappen
Ik ben zo vergeetachtig en met mijn drukke leven wil ik overzicht in wat we eten en wat er in huis is

- verjaardagen/adressen
kaartje sturen is zo belangrijk. maar ook maten van kleding en type broeken en inlogcodes

- maar ook planning vakantie to do
to do to see  mee te nemen voorbereiding

- handlettering.
Creatieve plek om mijn ei kwijt te kunnen

Maar wat ik ook wilde was een stukje memoryplanning. Ik heb jaren lang een pl bijgehouden. maar ik heb daar gewoon niet meer de tijd voor maar toch vind ik het jammer dat ik niet meer vast leg en meer bewaar. Toevallig stuite ik op het dit blog berichtje. Dit berichtje was een beetje wat ik zocht als het ging om het vastleggen van mijn herinneringen.

Ja en dan verder. ik ben begonnen met het maken van tabbladen. heb wat online pintables gekocht en een oude agenda omdat ik de huidige vulling niet bood wat ik zocht. Ik wilde ook niet te veel geld uitgeven omdat het nog duidelijk een vorm moest krijgen.

En nu verder. Nu is het de tijd om mijn agenda in gebruik te gaan nemen. Hoe dit gaat lopen. Ik ga jullie het de komende maand laten zien en volgen.

het is een lap tekst geworden en zonder foto's maar die zijn er nog niet. daarvoor is het nog net niet af genoeg. hi hi

gr corinne




Reacties

  1. Wat leuk dat je bezig bent met iets waar ik al een tijdje over nadenk.
    'k Hou je blog zeker in de gaten en hoop op (nog meer)leuke ideetjes van jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten