Planner maandag en vakantie

Als dit berichtje online komt zit ik ik in Spanje hopelijk in een heerlijk spaans zonnetje. Als ik dit berichtje schrijf was ik al druk bezig met de voorbereidingen van dit spaanse momentje.  Al jaren als ik op vakantie gaan hou ik een boekje bij plak alles in wat los en vast zit en maak een verslag van onze avondturen. Heel graag combineer ik dat met foto's alleen de ervaring leert als ik eenmaal thuis ben komt het er niet meer van. Normaal als we met de caravan weg gaan heb ik voldoende ruimte om bv mijn printer mee te nemen. Nu hebben we maar 1 grote koffer en 3 kleine hand trolly, dus veel ruimte heb ik niet. Hoe gaan we dit nu oplossen.

 Al nadenkend over wat ik nu weet wat ik nu ervaren heb ontstond een idee. Iets meer dan een jaar geleden heb ik een workshop gevolgd waar snel project life centraal stond en het toverwoord was plannen en voorbereiden.  Nu dat zijn op dit moment voor mij echt twee toverwoorden.

Ik ben mijn kast doorgegaan en heb alle pl hoezen verzameld van 6x8 die ik kon vinden (ik blijf dit een fijn formaat vinden). Ik ben vakjes gaan tekenen op een A4 en en heb vervolgens op dat A4 een overzicht gemaakt van diverse soorten hoezen die ik heb.

Dit is het resultaat. Deze gaat in mijn agenda en vormt de basis voor mijn vervolg plan


Stap 2 was layouts verwerken. Ik heb daarom een 2de papiertje gemaakt met lege vakken


Tuurlijk gaat mijn telefoon en de project life app mee op vakantie. Wat is nu mijn plan op vakantie. met de app layouts maken. Ik teken dan de volgorde van de pagina middels de het wat ik heb overzicht in de lege vakken. Zo kan ik op vakantie  in mijn planner een plan maken, foto layouts maken en dan kan ik bij thuiskomst printen en gelijk verwerken. 

De wil is er, het plan is er en nu nog kijken of het ook echt gaat werken zoals ik in mijn hoofd heb

gr corinne

Reacties