Snijden op maat

woensdag 26 april 2017

Stampin Witches Oud en nieuw

Hobbiesten zijn verzamelaars. We willen nieuwe dingen maar van bepaalde oude zaken kunnen we geen afscheid nemen.  Het mooie van het thema oud en nieuw is dat we een oude materialen combineren met nieuwe.

Een van de kleuren van Stampin up waar ik tot op heden echt geen afscheid van heb kunnen nemen is de  incolors van 2014-2016. Echt mijn kleuren en daarom heb ik de mooie kleur hello honey gecombineerd met de warme kleur cajun craze.  

De laatste maanden ben ik regelmatig aan het bakken. Ik vind het heerlijk om te doen en is toch ook wel een vorm van ontspanning en daarnaast heel eerlijk is eerlijk het is ook lekker.  De set  Mixed up past hier perfect bij. Ik heb hem nu op een kaart gebruikt maar hij is zeker ook leuk in combinatie met een zelf gemaakt item wat je dan weer cadeau kan doen



Het was wel weer wennen stempelen met deze set. Ik heb best veel photoploymer stempels. Lekker doorheen kijken en zien waar je stempelt. Dat is met deze set dus niet die is weer op rubber. Tuurlijk kan je dan de stamp a majic gebruiken maar ach embrase imperfection als het niet helemaal gelijk is. 
Voor meer inspiratie kijk dan op het blog van Stampin witches en laat je deze week  inspireren door art journal

creatieve groeten 

Corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen