Snijden op maat

vrijdag 7 april 2017

Verjaardag vrijdag i am bringing birthday back

Ik vind het sturen van een  heel belangrijk. Vooral met verjaardagen. Het is een kleine moeite en het is toch altijd wel een feestje in de brievenbus.

Vrijdag word voor mij de dag dat ik verjaardags kaarten ga publiceren op mijn blog. Ik weet niet of dit wekelijks gaat lukken maar voorlopig  zo wie zo even iedere 2 weken.

Stampin up heeft genoeg leuke sets om verjaardags kaarten te maken. En zo kun je voor een ieder een passende kaart maken.  Maar ik ga ze ook combineren met een mooi nieuw nederlands merk dat ik heb gevonden. Zodra de spullen in huis zijn zullen jullie dit vast terug zien op mijn blog

Een van mijn favoriete sets in de catelogus is op dit moment toch wel crazy cake. Je kunt zo leuk je eigen taart samenstellen en de combinaties zijn eindeloos. Op deze kaart heb ik een combineerd met de set Everyday hero.


Laten we heel eerlijk zijn het is toch een feestje als je dit in je brievenbus mag ontvangen.

creatieve groeten 
Corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen