Snijden op maat

vrijdag 26 mei 2017

ja my style maar toch ook niet

Mensen die mij kennen liggen in een deuk bij het zien van deze kaart. Want het is totaal niet Corinne maar toch ook weer wel.

Ik ben van de redelijk clean en simpele kaarten en helemaal niet van de vieze handen kliederen en knoeien. Toch heb ik dat gedaan op deze kaart. Ik kwam online een techniek tegen die ik wilde proberen, maar ik zag ook een layout van een kaart die mij heel erg aansprak. Zo dan is de combinatie snel gemaakt.

Met versa markt stempelde ik een bloem uit de set paisly op een wit vel. Daarna met embossingpoeder er over heen (wit). Deze heb ik verhit. Vervolgens ben ik het in ga kleuren met sponsen. Nu de kleur hecht zich niet op het gedeelte waar de embossingpoeder zit.  Dat blijf dan ook wit. Omdat ik toch wel hou van een beetje strak heb ik er vakjes van gemaakt van 3,5x 3,5 cm
Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat. Nooit van mijzelf verwacht



De kleuren zijn trouwens de nieuwe kleuren van stampin up.  I love them 

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen