Snijden op maat

vrijdag 19 mei 2017

make a card send a card


Het thema van deze maand op vrijdag is make a card send a card. Ik weet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar deze maand  moet ik veel algemene kaarten versturen.

en ik vind het ook wel belangrijk. Hoe leuk is het om een kaartje in de brievenbus te vinden na een lange dag. Dit is toch veel leuker dan een kaal mailtje.

Voor een nederlandse rak groep heb ik deze kaarten gemaakt.


Het papier is uit de gids 2016-2017 Morroccan design. De stempel is de nieuwe hostess set In the city. ( die ik erg leuk vind overigens) en ook het the mini treatbag thinlits bijven. het is weer wat anders sturen dan een standaard kaartje

dus #makeacardsendacard en maak het sturen van een kaartje net zo belangrijk als het sturen van een whats app berichtje of een mailtje 

creatieve groeten 

Corinne Oosterhoff

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen