Snijden op maat

maandag 22 mei 2017

Mijn vakantie album

Als al eerder aangegeven ben ik met goede voorbereidingen op stap gegaan op vakantie. Helaas gooide een studie en een nieuwe job aan goede plannen een einde. Nu geen einde maar een beetje verschoven. Toch ben ik lekker aan de gang gegaan met mijn project life van de vakantie en heb ik wat pagina's gemaakt








Het werken met een kit zoals deze van scrapdelight is heerlijk. Je hebt alle materialen kan combiner en zijn al wat dingen uitgestants etc. Maar toch ik kan het vaak niet laten om nog mijn halve tafel vol te hebben met andere materialen. 

Toen ik deze foto 's aan het maken was zag ik dat er nog wel een ding miste op mijn layouts en dat was een datum dus die ga ik nog even snel toevoegen 

creatieve groeten 
Corinne Oosterhoff

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen