Planner maandag

Toen ik klein was ben ik met mijn tante naar Tunesie geweest. Iedere avond moest ik aan een bureautje een verslag van mijn dag maken. Alles werd daarin geplakt suikerzakjes, entree tickets etc.

Ik heb dit boekje nog steeds en koester warme herinneringen aan deze les. Nog steeds gaat er een dagboekje schriftje mee. Ook onze korte vakantie gepland naar Spanje.

Ik heb dit keer gekozen voor een kit van Scrapdelight. deze kits zijn heel compleet inclusief stickers, maar ook wat kaders, papier etc.  Ik ben gaan kijken welke SU Inkt het beste hier bij past en die stiften heb ik meegenomen in combinatie met wat losse stempels van diverse Stempels. Wat neem ik uiteindelijk 2 cd doosjes.

En daar zit je dan in het spaanse avond zonnetje te prutsen



En zo ziet uiteindelijk mijn voorbereide  pagina's eruit. Niemand snapte er waarschijnlijk iets van maar ik wel


Heb ik nu veel pagina's gemaakt nee. Ik miste toch wat dingetjes. Je bent gewoon verwend met al die mooie hobbyspullen en daarnaast heb ik veel geleerd. Vandaag als dit berichtje online komt begin ik met een nieuw job binnen de bank waar ik werkzaam ben en moet ik binnen een maand een examen doen. Ik heb dit de dinsdag voor mijn vertrek te horen gekregen. Dus de prioriteiten lagen gewoon even anders. 

Ik heb in mijn vakantie wel veel gebruik gemaakt van de project life app. Op die manier kon ik op een leuke creatieve wijze vrienden en familie op de hoogte houden van onze avondturen. Ik ga deze ook zeker afdrukken. 

Voor nu zondag avond ga ik lekker prutsen in mijn album want papier blijf ik leuker vinden. Maar mijn streven is wel om dit toch volgende week af te hebben. Dit kan ook want het is klaar ik hoef niets meer te bedenken. 

Zou ik zo weer doen. Ja zeker, maar ik denk dat de pl app toch een zware concurrent is. Het jammer 30x30 los uitprinten in nl nog niet zo gangbaar is ander had het mooi te combineren zijn.







creatieve groeten
Corinne Oosterhoff

Reacties