Snijden op maat

donderdag 6 juli 2017

zo en dan ben je weer een maand verder. Wat met een strakke planning begon en dat ook even goed ging kwam er ineens vanalles op mijn pad. Nieuwe functie binnen het huidige bedrijf. Even een "kleine" studie doen. Nieuw team nieuwe afdeling, nieuwe mensen, nieuwe dingen leren. Ja dat waren mijn afgelopen 2 maanden. Die zijn pittig geweest. Maar ook prive hebben we het druk gehad. want zoals dat heel normaal is bij de familie Oosterhoff -Verwoerd. Doen we gewoon alles tegelijk.

Maar nu nog een kleine sprint en dan kunnen we genieten van onze vakantie. Al moeten we wel even bedenken waar we ook al weer geboekt hadden want dat zijn we door alle hektiek even vergeten. Gelukkig bewaren we alles dus ergens in de mailbox zit onze plaats van bestemming.

Creativiteit heeft ook op een zeer laag pitje gestaan. Er zijn momenten geweest waar ik alleen maar wilde slapen en zelfs te moe was om een haaknaald op te pakken. Maar als je Bleh voelt komt er ook niet uit je handen wat je wilt.

Ik ben begonnen met een Cal (crochet along elke 2 weken een opdracht) om wereldburgers te haken en dat gaat goed  en ik vind daar op dit moment de meeste ontspanning in. Daarnaast probeer ik iedere week in mijn agenda onze avondturen en ook mijn gevoel vast te leggen. Ik schrijf momenteel echt alles op ook wat gaat gebeuren want mijn geheugen het is echt een zeef.

Ik hoop dat ik in de komende periode weer wat meer de rust ga vinden om af en toe ( regelmatig) wat op mijn blog te gaan plaatsen. Ik heb vanalles wat ik gemaakt heb wel een foto gemaakt dus er zit nog wat in het archief


Even een kleine toelichting op dit kaartje. Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe kleuren van SU echt mijn kleuren. Deze kaart is zo simpel geworden door alleen stippen te stempelen uit de set woodwords lintje en klaar. De tekst is niet su. Op de foto is het niet zichtbaar maar hij bestaat uit 3x in verschillende kleuren het woord hello gestanst. en op elkaar geplakt

nu snel wat doen en dan hopelijk snel weer een berichtje van mijn kant

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen